Zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 05.08.2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o rzeczniku finansowym (DZ. U. z 2015 r. poz. 1348 ze zm.) przez reklamację należy rozumieć wystąpienie skierowane do podmiotu rynku finansowego przez jego klienta, w którym klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez podmiot rynku finansowego (np. Banku). Na zgłoszoną reklamację Bank powinien odpowiedzieć w terminie 30 dni od jej odebrania. W wyjątkowych sytuacjach czas udzielenia odpowiedzi na reklamację może wynieść 60 dni od jej odebrania.
Szybki Kontakt
- Sprawy frankowe utknęły w martwym punkcie – dlaczego kredytobiorcy czekają latami?
- Pomoc frankowiczom — jak wybrać odpowiednią kancelarię frankową? Przewodnik dla osób z umowami CHF.
- Unieważnienie kredytu w euro i dolarze – czy to możliwe?
- Kredyt we frankach – co robić, gdy rata rośnie? Porady prawne
- Dlaczego warto skonsultować warunki ugody frankowej z ekspertami? | Kancelaria frankowa Warszawa
- Orzeczenia Sądu Najwyższego w sprawach frankowych – co się zmieniło?
- Banki pod presją TSUE – zmieniają podejście do klientów?
- Sąd Najwyższy w sprawie kredytów frankowych — umowa kredytowa jako umowa wzajemna